Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice

Hartelijk dank voor het bezoeken van onze website.

Bij vragen kan je steeds het contactformulier invullen, wij doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk verder te helpen.
Hieronder vind je alvast enkele antwoorden op veel gestelde vragen:

  • Kan ik mijn bestelling ophalen in plaats van te laten verzenden?
    Ja, dat kan. Wij zijn gelegen in Bornem, België. We vragen wel om de bestelling binnen de 14 dagen op te halen, anders wordt deze automatisch geannuleerd.
  • Kan ik ook offline shoppen?
    Zeker, dit kan tijdens de openingsuren van onze winkel of op afspraak indien dit beter voor jou past.
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Hiervoor verwijzen we je graag door naar onze pagina 'Verzenden en retourneren'.

Werd je vraag nog niet beantwoord? Contacteer ons!

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »